Dióhéjban hogyan vásároljon a Sunnysoftnál
- Zaregistrujete se magánszemélyként vagy vállalkozásként. Adja meg a szállítási címet és szükség esetén a kapcsolattartási adatokat. Cég esetén a számlázási címet a cégjegyzékszámmal és az ÁFA-számmal együtt kell kitölteni.
- Přihlásíte seE-mail címével és jelszavával fog bejelentkezni (egyes ügyfelek bejelentkezési neve eltérhet az e-mail címétől). Ha nem szeretne regisztrálni, a pénztárnál egyszer kitöltheti a megrendelés adatait.
- A megvásárolni kívánt termékeket kereséssel vagy a menüben található kategóriák közül választhatja ki. Használja a
gombot az egyes termékek kosárba helyezéséhez.
- A megrendelés elküldése előtt ellenőrizheti a kosárban lévő tételek számát, majd megadhatja szállítási címét, és választhat a fizetési módok, szállítás vagy átvétel és az elérhetőségek közül. A Pénztárból elküldi a megrendelését.
- E-mailben értesítjük Önt, ha megrendelése beérkezett, és ha megrendelését elküldtük.
- Abban az esetben, ha a megrendelését nem tudjuk időben feldolgozni, telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy intézkedjünk.
Kellemes vásárlást kívánunk a Sunnysoftnál.
Megrendelés kifizetése előleggel
- Ha megrendeléskor az előrefizetési lehetőséget választja (általában olcsóbb a postaköltség), akkor a kiskereskedelmi rendelés feladásával addig várunk, amíg a fizetés jóvá nem érkezik a számlánkon.
- A teljes összeg kifizetéséhez, beleértve a szállítást és az ÁFA-t is, kérjük, használja a következőt:
Sunnysoft bankszámlaszám. 193951442/0300 (ČSOB)
- A fizetés azonosításához a változó szimbólumként adja meg a rendelésszámot.
- Ha a fizetés előtt előzetes számlát kér e-mailben vagy postai úton (általában a könyvelési részlegünk kérésére), akkor kérésre elküldünk Önnek egy számlát a [email protected] e-mail címen.
- Miután elküldte a megrendelését, e-mailben kap egy visszaigazolást a megrendeléséről a fizetési adatokkal együtt. A rendelés száma a megrendelés befejezése után jelenik meg, és szerepel az elküldött e-mail üzenetben.
A megrendelés kifizetése személyes átvételkor
Szállítási időpontok
Ha a megrendelt áru raktáron van az eShopban, vállaljuk, hogy a megrendelést AZONNAL* vagy a megrendeléstől vagy a fizetés jóváírásától számított 24 órán* belül kiszállítjuk a szállítónak.
*) A 14:00 óra előtt beérkezett megrendeléseket még aznap, a 14:00 óra után beérkezett megrendeléseket még aznap vagy másnap elküldjük. A szállítási határidő meghosszabbodhat olyan körülmények miatt, amelyeket nem az eladó okozott (pl. a vevő nem volt jelen a szállítási címen, értesítést hagytak hátra).
Ha az Eladó a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül nem tudja az árut a Vevőnek elküldeni, az Eladó vállalja, hogy a Vevő által az aktuális megrendelésre fordított összeget haladéktalanul visszatéríti a Vevő bankszámlájára.
Kapcsolat az ügyféllel
Munkatársaink az Ön által a regisztráció vagy a megrendelés leadása során megadott adatokat fogják felhasználni az Önnel való kapcsolatfelvételhez. Ez általában e-mailben vagy szöveges üzenetben, vagy a megadott telefonszámon történő hívással történik. Ha a dokumentumot nem tudja elektronikusan elküldeni PDF / JPEG / TIFF / Word formátumban e-mail mellékleteként, akkor használhat faxszámot a dokumentumcseréhez.
A megrendelés elküldése után:
- kap egy e-mailt, amely megerősíti a megrendelés kézhezvételét.,
- amennyiben a megrendelés tartalmával kapcsolatban kommunikálnunk kell, felhívjuk, e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatjuk Önt a megrendeléssel kapcsolatos információkról.,
- tájékoztatást küldünk Önnek a küldeményről és a csomag elküldésének pillanatában használt fuvarozóról..
Minden jelentés tartalmazza munkatársaink elérhetőségét.
Termékskála
Az online áruházban navigálhat a kategóriákon belül, amelyekbe a kínált áruk vannak osztva. Az összes kategória között a bolt bal oldalán található főmenüben válthat.
Ha egy adott számítógépet vagy kiegészítőt keres, használja a webáruház bal felső részén található kereső funkciót. Példák a keresés használatára: